سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون سختى به نهایت رسد ، گشایش در رسد ، و چون حلقه‏هاى بلا سخت به هم آید ، آسایش در آید . [نهج البلاغه]
عد ل
 RSS 
خانه
ایمیل
شناسنامه
مدیریت وبلاگ
کل بازدید : 62510
بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 16
........... درباره خودم ...........
عد ل
شقایق
زنی هستم سا ده به دور از هر رنگ و ریا دلی چون دریا چون به او گفتم باید در این دیار باید گذشت کرد و صبور بود تا با تو این چنین کنند ببخش تا بخشیده شوی بزرگی کن تا بزرگ شوی شایدبارها زمین بخوری شاید بارها نا امید شوی......ولی تنها یک بار دیگرامتحان کن ......بر خواستن را :امید واری را پشیمان نمیشوی دوست من . ایمان دارم هر کس قدر خود داند نا بود نخواهد شد

........... لوگوی خودم ...........
عد ل
............. بایگانی.............
تقدیر
گذشته

..........حضور و غیاب ..........
یــــاهـو
........... دوستان من ...........
یادداشتها و برداشتها
انجمن علوم مهندسی پلیمر و شیمی ایران
دوزخیان زمین
دنیای واقعی

......... لوگوی دوستان من .........








............. اشتراک.............
  ........... طراح قالب...........


  • حدیث

  • نویسنده : شقایق:: 87/12/5:: 12:15 صبح

       امام حسن بن علی علیه السلام فرمودند:

      ای جناده:خودت را برای سفر (آخرتت) آماده کن و تو شه ات را برای سفر فراهم بیاور قبل از فرا
    رسیدن مرگت. ای کاش ما هم بدانیم و آگاه باشیم برای این سفر پر ماجرا
     
                                                                            شهادت دومین اما م مان را تسلیت می گویم
     






    نظرات شما ()


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ