سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کشت در دشت هموار می روید و نه درسنگلاخ ؛ همین گونه حکمت در دل فروتن آباد و بارور می شود، نه در دل متکبّر سرکش . [امام کاظم علیه السلام]
عد ل
 RSS 
خانه
ایمیل
شناسنامه
مدیریت وبلاگ
کل بازدید : 62519
بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 13
........... درباره خودم ...........
عد ل
شقایق
زنی هستم سا ده به دور از هر رنگ و ریا دلی چون دریا چون به او گفتم باید در این دیار باید گذشت کرد و صبور بود تا با تو این چنین کنند ببخش تا بخشیده شوی بزرگی کن تا بزرگ شوی شایدبارها زمین بخوری شاید بارها نا امید شوی......ولی تنها یک بار دیگرامتحان کن ......بر خواستن را :امید واری را پشیمان نمیشوی دوست من . ایمان دارم هر کس قدر خود داند نا بود نخواهد شد

........... لوگوی خودم ...........
عد ل
............. بایگانی.............
تقدیر
گذشته

..........حضور و غیاب ..........
یــــاهـو
........... دوستان من ...........
یادداشتها و برداشتها
انجمن علوم مهندسی پلیمر و شیمی ایران
دوزخیان زمین
دنیای واقعی

......... لوگوی دوستان من .........








............. اشتراک.............
  ........... طراح قالب...........


  • سلام

  • نویسنده : شقایق:: 88/7/13:: 8:56 عصر

                                                        سلام گلهای باغ بهشت

        مدت بسیار زیادی از همه شما دور بودم حتی حو صله آمدن و سر زدن توی وبلاک رو نداشتم چرا ؟ شکر خدا مریض
       نبودم سر گرمی تازه پیدا کردم آنقدر که واقعا وقتم پر شده بد جور آلودش شدم اگر تو هم بیای می فهمی چی می گم
      می خوام از همه دوستان شهری و غیر شهری که با اسمی بنام   (  اوریف  لیم  ) آشنا هستند و یا می خواهند آشنا بشوند دعوت به همکاری کنم همه راهی برای سر گرم بودن هم کسب درآمد .
       حالا چطوری بهتون می گم در صورت تمایل حتی شهرستا نی های عزیز  یه ندا به من بدن هم همکار می شیم هم
       راهی برای سرگرم شدن و هم درآمد  البته بستگی به تلا ش شما هم دار پس خبرم کنید اگر مایلید مخصو صا خا نمها

                                                                               منتظر تونم به این ایمیل
                  
                                                                                                     stanga_tedea@yahoo.com


    نظرات شما ()


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ